wtorek, 19 lutego 2013

Czarna Nadzieja

AleBrowar Black Hope

 

To piwo absolutnie nie daje mi możliwości wypisywania swoich dziwnych wywodów. Piłem je po raz pierwszy w zeszłym roku i w ten czas zrobiło ono na mnie dobre wrażenie. Fakt, faktem piłem je w dość dziwnych okolicznościach w dodatku z butelki (!), nie mniej jednak pokazało się ono z jak najlepszej strony. 
Dzisiaj sięgam po ów piwo z nowej warki, zapewne jest ono jeszcze bardziej dopracowane...
Fantastycznie sosnowo-żywiczy aromat chmielu.
W smaku to co uwielbiam: ciasteczka, akcenty palone, kawowe, gorzka czekolada, chmielowość uwieńczona świetną goryczką. Jedno słowo - balans. Wszystko jest tak świetnie ułożone, idealnie ze sobą współgra. Piwo absolutnie wybitne. Niesamowicie pijalne. Szkoda pisać cokolwiek więcej, braknie słów. Jestem pod bardzo dużym wrażeniem. Takie rzeczy w Polsce...
Chapeau bas!

Ocena: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz